آیپدهای اپل بیشترین ترافیک وب را نسبت به رقبا در اختیار دارند
نوشته شده توسط : ali
طبق گزارشی که به تازگی توسط شبکه‌ی تبلیغات آنلاین Chitika منتشر شده است

طبق گزارشی که به تازگی توسط  شبکه‌ی تبلیغات آنلاین Chitika  منتشر شده است، آیپدهای اپل با فاصله زیادی نسبت به رقبا همچنان محبوبترین تبلت‌های بازار آمریکای شمالی محسوب می‌شوند. طبق این گزارش بیشترین حجم ترافیک وب تبلت‌ها متعلق به آیپدهای اپل است. با زومیت همراه باشید.

با توجه به این که این گزارش متعلق به ماه سپتامبر است، میزان آمار وبگردی کاربران آیپد ایر 2 و آیپد مینی 3 جدید در آن لحاظ نشده است ولی چیتیکا اعتقاد دارد، تخفیفات زیادی که کمی مانده به معرفی دو آیپد جدید اپل به مدل‌های قبلی داده شد، در فروش بیشتر آنها و البته بالاتر رفتن میزان ترافیک وب آیپدها بی‌تاثیر نبوده است.

بسیاری از اَپ‌های اندرویدی، بازی‌هایی هستند که به اینترنت نیازی ندارند و این در حالی است که اپل 80 درصد از ترافیک وب را در ماه سپتامبر در بازار آمریکای شمالی از آن خود کرده است. طبق گزارش Chitika، در ماه سپتامبر سال 2014، کاربران آیپد 79.9 درصد از ترافیک وب تبلت‌ها را در منطقه آمریکای شمالی در اختیار داشته‌اند که البته این رقم در سال گذشته و درست در همین بازه‌ی زمانی 81 درصد بوده است.

شرکت آمازون با سری تبلت‌های کیندل خود و سهم 6.7 درصدی از ترافیک وب در رتبه دوم این لیست قرار دارد. تبلت‌های سامسونگ نیز با 6 درصد رتبه سوم را از آن خود کرده‌اند.

سامسونگ سال گذشته و در همین بازه زمانی میزان ترافیک 5.1 درصدی را از بازار آمریکای شمالی در اختیار داشت که به گزارش چیتیکا در بین برندهای تبلت، سامسونگ با توجه به عرضه 6 تبلت جدید در 7 ماه اول سال 2014 در بازار آمریکای شمالی بیشترین رشد را در زمینه ترافیک وب از آن خود کرده است. این در حالی است که اگر میزان ترافیک وب تبلت‌های آمازون و سامسونگ را با هم جمع کنیم به رقم 12.7 درصد می‌رسیم که باز هم در مقایسه با نرخ ترافیک وب آیپدهای اپل ناچیز است.

در مکان پنجم این لیست نیز مایکروسافت قرار دارد که سهم تبلت‌هایش از میزان ترافیک وب، 1.7 درصد است که نسبت به ترافیک 1.6 درصدی سال گذشته کمی رشد را نشان می‌دهد.

چیتیکا برای آن که بتواند میزان ترافیک وب برندهای معتبر تبلت در بازار را در ماه سپتامبر بدست آورد، دَه‌ها میلیون آگهی تبلیغاتی موجود در شبکه تبلیغات خود را که توسط کاربران ایالات متحده و کانادا دیده شده‌اند، مورد بررسی قرار داده است.

 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones





:: بازدید از این مطلب : 2470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: